duminică, 6 februarie 2011

Vacanta dintre semestre

Înainte de vacanţa eram sigură ca o sa am activitate dar m-am înşelat, credeam ca voi merge în Baia-Mare cum am planuit cu o prietenă foarte buna, dar acea prietena nu a mai putut venii asa ca aimei nu mau lăsat singura. A fos una dintre cea mai plictisitoare vacanţ dea mea. Am avut noroc ca nu a ţinut mai mult de o săptămîna .Deci în vacanţa asta am stat toata ziua in casa citind sau uitandu-ma la serialele mele tv de pe internet. Duminica ultima zii de vacanta am fost la patinuar ,era adoua oara cand ma fost dar m-am descurcat destul de bn pentru un incepator dra ii desutl de greu sa te dai pe patine, cred cam-am descurcat asa de bine pentru ca cand eram mica ma dadeam cu rolele asa a fost distractiv mai ales ca a fost si vreme destul de buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu