vineri, 11 noiembrie 2011

Activitati facute in practica.

  • In 1 noiembrie am avut de facut in photoshop o imagine cu o persoana care trebuia inbracata in piele de sarpe.puteti vedea aici.
  • In 2 noiembrie am fost in parc pentru a face poze.
  • In 3 noiembrie am avut de facut o pagina web care s-a numit tema 1 .
  • In 4 niembrie am avut de facut o pagina web care s-a numit tema 2, puteti vedea aici.
  • In 7 noiembrie am avut de facut o pagina web care s-a numit tema 3 , care am avut o textura si 4 poze si descrie la fiecare poza.
  • In 8 noiembrie am avut de facut curat in sala de informatica, eu fost sef la echipa activa.
  • In 9 noiembrie am avut de facut o pagina web tema 5.
  • In 10 noiembrie am avut de facut in photoshop o imagina cu un pachet de carti cu imaginile noastre , puteti vedea aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu